Ow, Choć tutaj chłopcze

Spotkałam perkusistę tydzień temu

Spadłam…w dół

Z…

Chcę więcej Ciebie

On płakał “Matko! Co chcesz ze mną zrobić?”

Powiedziałam “Matko, matko matko od dzieci

Mów mi kotku.”

Yeah

Potrząśnij swoim kotkiem

Potrząśnij swoim kotkiem

Załóż ramiona w okół mnie, kochanie

Daje Ci przypuszczenie, żebyś mnie poczuł

Potrząśnij swoim potrząśnij

Potrząśnij, potrząśnij

Potrząśnij swoim po-trząśnij

Potrząśnij tym, potrząśnij tym

Potrząśnij tym, potrząśnij tym

Potrząśnij tym, potrząśnij

Zabrałam perkusistę na rękach

Żeby udusić… potem

Uderzamy w parkiet

Z twoją… szpilką

I Twoją ciemnością po stronie piekła

Chcę Ciebie więcej

On płakał “Matko! Co chcesz ze mną zrobić?”

Powiedziałam “Matko, matko matko od dzieci

Mów mi kotku.”

Oh, dlaczego nie cza-cza?

Potrząśnij swoim kotkiem

Potrząśnij swoim kotkiem

Załóż ramiona w okół mnie, kochanie

Daje Ci przypuszczenie, żebyś mnie poczuł x2

Nigdy nie mów mi po imieniu

Ale ja Cię pragnę po cichu…

Grasz w fajne gry…

Ale ja Cię pragnę po cichu…

Twoja kumpela prowadzi auto robiące wrażenie

Ale ja Cię pragnę po cichu…

Pracujesz każdą godziną,

Ale, ale ja cię pragnę po cichu, yeah!

Jeśli widzisz tą piękność

Potrząśnij ją, potrząśnij ją, potrząśnij jej kotkiem

Kiedy widzisz dziewczynę tak piekną

Potrząśnij ją, potrząśnij ją, potrząśnij jej kotkiem

Potrząśnij swoim kotkiem

Potrząśnij swoim kotkiem

Załóż ramiona w okół mnie, kochanie

Daje Ci przypuszczenie, żebyś mnie poczuł x2

Kiedy widzisz dziewczynę tak piekną

Potrząśnij ją, potrząśnij ją, potrząśnij jej kotkiem

Kiedy widzisz dziewczynę tak piekną

Potrząśnij ją, potrząśnij ją, potrząśnij jej kotkiem

Potrząśnij swoim po-trząśnij

Potrząśnij tym, potrząśnij tym

Potrząśnij tym, potrząśnij tym

Potrząśnij tym, potrząśnij