Nigdy nie jest zbyt wczesnie aby sie przedrzec

Bedac spoko, zbyt wiele zbyt szybko

Zbyt wiele dla mnie zbyt wiele dla ciebie

przegrasz w czasie

Nie boj sie okazywac swym przyjaciolom

swego bolu wewnetrznego wewnetrznego

bol jest czescia zycia, nie ukrywaj sie za falszywa duma

to klamstwo, twoje klamstwo

Jesli zobaczysz, ze staje sie mocny

Jesli zobaczysz, ze sie unosze

Strac mnie w dol

Nie jestem wiekszy od zycia

Jestem zmeczony byciem nietykalnym

Nie jestem ponad miloscia

Jestem czescia ciebie a ty jestes czescia mnie

dlaczego odszedles

Znalezienie tego, czego szukales

moze nie dawac ci spokoju

modle sie za ciebie codziennie

moja milosc jest z toba a teraz odlatuje

Jesli zobaczysz, ze staje sie mocny

Jesli zobaczysz, ze sie unosze

Strac mnie w dol

Nie jestem wiekszy od zycia

To samotnosc kiedy nie wiesz kim jestes

Jesli zobaczysz, ze staje sie mocny

Jesli zobaczysz, ze sie unosze

Strac mnie w dol

Nie jestem wiekszy od zycia

To samotnosc kiedy nie wiesz kim jestes

To samotnosc kiedy nie wiesz kim jestes

to samotnosc…