Samotne wołanie o pomoc wychodzące naprzeciw pomocy do kogokolwiek

Cicha modlitwa do Boga o pomoc na twojej drodze

Byłem pognębiany tak długo

Ciężko sobie przypomnieć, kiedy byłem szczęśliwy

Czułem się jak samobójca tuzin razy albo więcej

Ale to jest łatwa droga, to jest egoistyczna droga

Najtrudniejszą częścią jest zrobić coś dalej z twoim życiem

Szukasz w ciemnościach

Łapiesz się słomy, aby znaleźć drogę

Bierzesz karty do Tarota

I rzucasz je na wiatr

Twoje pytania twoje wierzenia, twoje wewnętrzne przemyślenia, twój cały byt

I jeśli tam jest Bóg wtedy odpowie, jeśli będziesz

I powiesz mi o moim losie, powiesz mi o moim miejscu

Powiesz mi, jeśli będę kiedykolwiek spoczywał w pokoju

Jeśli znowu mógłbyś przeżyć twoje życie

Zmieniłbyś te rzeczy?

Albo zostawił wszystko takie samo

Jeśli miałeś znowu szansę

Zmieniłbyś te wszystkie rzeczy?

Kiedy patrzyłeś w tył na swoją przeszłość

Możesz powiedzieć, że jesteś dumny

Z tego, co zrobiłeś?

Są tam czasy, kiedy wierzyłeś, że twoje racje były błędne?

Cale moje życie wierzyłem, że

Sąd Boży czeka na mnie

Całe moje życie przecież wierzyłem, że

Sąd Boży oczekuje mnie

Cale moje życie wierzyłem, że

Sąd Boży czeka na mnie

Czeka na mnie…