Masz wszystkie rzeczy Spoglądam na

Czasy oglądam przez podłogę

Weź tylko krok i uratuj dzisiejszy wieczór

Chodźmy , jest coś co chcę powiedzieć

Wiesz że naprawdę chcę grać

Biorąc miejsce pod światłami

Wszyscy spoglądają kiedy robimy to tak

Wszyscy podróżują kiedy robimy to tak

Spróbuj zrezygnować z tego

Podniósł dziewczynę

Jedna minuta

Ty i ja w tym

Tylko dzisiaj wieczorem dostaliśmy ograniczenie

To nie koniec, do końca

Jedna minuta

Ty i ja w tym

Tylko chwyć swoją kurtkę pozwól na ciąg dalszy historii

To nie koniec, do końca

Tak zamknij kochanie mogę słyszeć oddech

Pójdź powoli ten raz, chodź mnie uzupełnić

Chcę żeby ten moment został w całym moim zyciu

Wszyscy spoglądają kiedy robimy to tak

Wszyscy podróżują kiedy robimy to tak

Spróbuj zrezygnować z tego

Dostał podnieść dziewczynę

Jedna minuta

Ty i ja w tym

Tylko dzisiaj wieczorem dostaliśmy ograniczenie

To nie koniec, do końca

Jedna minuta

Ty i ja w tym

Tylko chwyć swoją kurtkę pozwól na ciąg dalszy historii

To nie koniec, do końca

Nie spadaj, jeżeli chcesz się kołysać

Nie idź, jeżeli chcesz wiedzieć

Nie chowaj, jeżeli chcesz lecieć, o tak

Tak udowodnij, że chcesz poruszać się

Teraz pokaż, czy chcesz eksplodować

Tylko pozostań, jeżeli chcesz grać

Refren x3