Mary Jane, nocą płakała z dala od swej dumy
Z oczami szczelnie zamkniętymi
Gapiącymi się w jej wnętrze

Wszyscy jej przyjaciele wiedzą, dlaczego nie może spać nocą
Cała jej rodzina pyta, co jeśli ona jest w porzadku
Wszystko czego ona chce, to wyjechać z tego piekła
Więc wszystko co musi, to przestać oszukiwać samą siebie

Ona umie tylko oszukiwać się na tak długo
Ona umie tylko oszukiwać się na tak długo
Ona umie tylko oszukiwać się na tak długo
(Jestem zbyt słaba, by sporzeć prawdzie w oczy)
Ona umie tylko oszukiwać się

Nigdy nie wiedziałem
Tylko dlaczego uciekasz
Tak daleko, daleko
Ode mnie
NIgdy nie wiedziałem
Tylko dlaczego uciekasz
Tak daleko, daleko
Ode mnie
Mary Jane
Kiedy przyjdzie to, jak żyć, jego życie on nie umiał powiedzieć
Powiedzieć, że on ma całą władzę
Myślał, że problem nie był z nim związany
Ale to rzeczywistość
To byłoby problemem, by opuścic Mary Jane
Uzależniony;nie umie urzymać wodzy
Ból jest okropny, ale jego przyjaciele mają tak samo
Próbuje powoli wyjść ze swoich problemów
Ale nie umie zatrzymać karuzeli, zanim on powie stop