Dziękuję, to było prawdziwe
Kocham was ale już sobie nie radzę
Z tym stresem który daje mi ta gra
Ale zanim odejdę, musisz wiedzieć że nie mogę zamknąć tego show
Bez żadnego zakończenia, więc zanim odejdę…

Taaa,
Potrzebuję teraz trochę czasu, w zasadzie to chcę powiedzieć spoczywaj w pokoju Deshaun Holton
To moje serce, człowieku. I Dr. Dre dał mi szanse, po prostu mnie wysłuchał bym mógł znaleźć się w tym punkcie.
Chcę podziękować Jimmy Lovine, Interscope, Aftermath i całej załodze z Shady. Wszystkim, którzy w zasadzie wspierali mnie od pierwszego dnia. Paul Rosenberg. Tracy Mcnew.
Wiecie że was kocham chłopaki, bez was nie zrobiłbym tego. D12. Cashis. Masz zamiar być bestią gdy się tam dostaniesz, człowieku. Zaufaj mi ziomek – moje uszy mnie nie okłamują.
O kim jeszcze zapomniałem? A tak, Obie Trice, Bobby Creekwater, i cała załoga z Detroit – 8 Mila – za stworzenie mnie takim jakim jestem dzisiaj… która sięga nawet do Proofa. D12, kocham was chłopaki. Runyon Ave, za wspieranie mnie kiedy byłem w tym całym gównie.
Och, i nie było by to pełne gdybym nie podziękował mojej mamie… dziwko
Więc…

Dziękuję, to było prawdziwe
Kocham was ale już sobie nie radzę
Z tym stresem który daje mi ta gra
Ale zanim odejdę, musisz wiedzieć że nie mogę zamknąć tego show
Bez żadnego zakończenia, więc zanim odejdę…

SHADYFANS.PL