Dlaczego nigdy nie możesz odpuścić?

Dlaczego po prostu się nie zamkniesz?

Boże, uczucia które czuję

Sprawią, że znajdę się w klatce

Jesteś jedyną osobą, która zawsze na mnie krzyczy

Jestem jedynym, który sprawia, że twe życie jest wolne

Czym jeszcze chciałbyś bym był?

Dlaczego musisz mi to robić?

Ucieknę, widzę

Że ból zaprowadzi mnie daleko

Liczysz na mnie

Masz nadzieję, że będę

Lekiem na twoje wszystkie problemy

Którym ty nie jesteś dla mnie

Wyssałeś ze mnie całe życie

Nie mogę tego dłużej znieść

Zawsze zostaję, kiedy powinienem odejść

Widzisz ten ból na mej twarzy

Kiedy dalej mnie dołujesz

Wewnątrz, zaczyna rodzić się wściekłość

Pchasz mnie coraz niżej, ale ja się nie poddam

Jesteś jedyną osobą, która zawsze na mnie krzyczy

Jestem jedynym, który sprawia, że twe życie jest wolne

Czym jeszcze chciałbyś bym był?

Dlaczego musisz mi to robić?

Ucieknę, widzę

Że ból zaprowadzi mnie daleko

Liczysz na mnie

Masz nadzieję, że będę

Lekiem na twoje wszystkie problemy

Którym ty nie jesteś dla mnie

Wyssałeś ze mnie całe życie

Nie mogę tego dłużej znieść

Zawsze zostaję, kiedy powinienem odejść

Czy to naprawdę mógłby być ten dzień, dziś

W którym odejdą wszystkie problemy

Zranię się, właśnie teraz…

Właśnie teraz!

– zbiorę się w sobie

Właśnie teraz!

– sam nas rozdzieliłeś

Właśnie teraz!

– nie możesz zrobić nic, żeby mnie zatrzymać

Właśnie teraz! X9

Liczysz na mnie

Masz nadzieję, że będę

Lekiem na twoje wszystkie problemy

Którym ty nie jesteś dla mnie

Wyssałeś ze mnie całe życie

Nie mogę tego dłużej znieść

Zawsze zostaję, kiedy powinienem odejść