Czasem czuję jakbym stała na skale

A ty stałbyś na drugiej stronie

I czasem czuję jak

Zdobyła bym cię i ciągnęła na bok

Co powinnam zrobić by to marzenie się spełniło

Marzeniami będę sięgać gwiazd dopóki się spełnią (dopóki się nie spełnią)

Marzeniami będę sięgać gwiazd to wszystko czego potrzebuję byś był mój

Marzeniami będę sięgać gwiazd to wszystko czego potrzebuję

oh, będę sięgać gwiazd

Czasem jest trudno patrzeć na ciebie z daleka

Ale gdy marzę to jest proste

Bo gdy śnie jesteś zawsze mój

I ten jeden raz gdy śniłam rywalizowaliśmy

I niż mówiłam

Będę brać udział z tobą w tym wyścigu na dno mojego serca

Marzeniami będę sięgać gwiazd dopóki się spełnią (dopóki się nie spełnią)

Marzeniami będę sięgać gwiazd to wszystko czego potrzebuję byś był mój

Marzeniami będę sięgać gwiazd to wszystko czego potrzebuję

oh, będę sięgać gwiazd