Ikona Panowania

Czy byłaś tak usatysfakcjowana

Kiedy opowiadałaś mi kłamstwa?

Czy to była prawda?

Nie, nie będę się tłumaczyć

Twoja maskarada – jak płacz

Wiem, to minie

Nie ma duszy

Dusza nie uwięzi mnie

i zawoła to, co własne

Będę twój

Przemawiam tobie do rozsądku, aby podczas twojego śmiałego strzału niecierpieć

Nie wpychaj się, ja wiem że ty wiesz, zostałaś

Zatrzymana przez chłód – Co ty powiedziałaś?

Ikona Panowania

Przekręca wszystko co może

Ten pełny – zdmuchany wielki plan

Będziesz trzymana w ścisku

Kiedy okrzyki przechodzą w drwiny

Rozpacz jest coraz bliżej

Zostają rosnące zerknięcia

Broniący strach

Nie ma duszy

Dusza nie uwięzi mnie

i zawoła to, co własne

Będę twój

Przemawiam tobie do rozsądku, aby podczas twojego śmiałego strzału niecierpieć

Nie wpychaj się, ja wiem że ty wiesz, zostałaś

Zatrzymana przez chłód – Co ty powiedziałaś?

Ikona Panowania

Nie możesz mnie widzeć

Nie możesz mnie widzieć śledzącego

Dzień – marzenie ucieczki – surrealistyczna mgiełka

Przekręca wszystko co może

Nie ma duszy

Dusza nie zrobiła ze mnie swojej własności

Będę twój

Przemawiam tobie do rozsądku, aby podczas twojego śmiałego strzału niecierpieć

Nie wpychaj się, ja wiem że ty wiesz, zostałaś

Zatrzymana przez chłód – Co ty powiedziałaś?

Ikona Panowania

Przemawiam tobie do rozsądku, aby podczas twojego śmiałego strzału niecierpieć

Nie wpychaj się, ja wiem że ty wiesz, zostałaś

Zatrzymana przez chłód – Co ty powiedziałaś?

Ikona Panowania