Legenda mówi, że kiedy smutek pokona szczęście

Gwiazda Północna straci swe światło i spadnie na ziemię,

gdzie stanie się człowiekiem

Tylko jedna osoba może pomóc.

Jestem jedyną, która żyje w cieniach nocy w twoim pokoju:

Jestem przyczyną , dla której słuchasz objaśnień swoich oczu

Kiedy Pan spotyka w końcu Apolla

będą zsyłać łzy aniołów przez życzliwość, która nie zwycięży

Zagubiona Gwiazda Północna

spłonęła w żalu,

Ochronie twój umysł.

Zagłuszę zewnętrzne demony.

Tam gdzie spokojne łąki pokryte śniegiem stają się jednością z niebem

żyję; Czekam, aż czas dobiegnie końca

Sprawię, że pogoda będzie odzwierciedlać twoje samopoczucie

Padać deszczem życzeń, zbuduję łaskę ze stali

Zagubiona Gwiazda Północna

spłonęła w żalu,

Ochronie twój umysł.

Zagłuszę zewnętrzne demony.

Moja dusza płonie

Ześlę płatki marzeń na twoją drogę

by malowały ci obrazy dni.

Jeszcze nie wiesz, że tu jestem.

Zagubiona Gwiazda Północna

spłonęła w żalu,

Ochronie twój umysł.

Zagłuszę zewnętrzne demony.

Moja dusza płonie.