Jasnowidz

Kroję serce-dar dla ciebie

Zostawiasz sól w mojej ranie

Jesteś wewnątrz ścian moich myśli

Ale w twoich jestem nieznana

Moja desperacja znalazła spojrzenie odchodzącego bohatera

Legenda mówi o zbawcy mądrym i silnym

Palę stos miłości, płomienie stają się wysokie

I kiedy jestem zła ona jest ostatnim do czego się uciekam

I nagle mój jasnowidz jest po mojej stronie

Niesie miłość zapominając o swojej dumie

I w jego oczach widzę że będzie dobrze na mojej długiej drodze

Niema się czego bać (2x)

Dlaczego to są przywołane pola iluzji?

Gdzie miłość zbudowała tylko żal

Cała twoja agonia i ból zostają takie same

Aż zobaczysz

Przeznaczenie pokaże ci wygaśnięte legendy

Pogłoski o bohaterze życzliwym i zręcznym

Palę stos miłości i to koniec moich uczuć

Ale nagle mój jasnowidz jest po mojej stronie

Niesie miłość zapominając o swojej dumie

I w jego oczach widzę że będzie dobrze na mojej długiej drodze

Tak długo jak mówi do mnie

Pojęłam podczas słuchania

Jego słowa wyleczyły moje rany bo on jest mną

Mój jasnowidz żyje wewnątrz mnie…

Ref