I dzisiaj odchodzisz, tęsknię za tobą,
twardy jak skała.
Skoro pokazałam ci kawałki skóry,
których światło dzienne nie dotyka
i tyle pieprzyków których nawet ja nie znałam.
Pokazałam ci moją brutalną siłę,
Moją piętę achillesową, moją poezję.

Co zrobisz z tylko jedną historią więcej?
Co zrobię, jeśli już cię nie zobaczę?

Jeśli od tego dnia, od którego cię nie ma,
widziałam noc zbliżającą się dużo wcześniej przed szóstą.
Jeśli od tego dnia, od którego cię nie ma,
widziałam noc zbliżającą się dużo wcześniej przed szóstą.
Dużo wcześniej.

Nie porzucaj statku
na tyle czasu przed odpłynięciem
na bezludną wyspę.
A potem, potem zobaczymy
czy będę rozbrojona dla ciebie.
Czemu miotasz pociskami?
Skoro już znasz moje podstawowe punkty
te najbardziej wrażliwe i subtelne.

Co zrobisz, powie ci życie.
Co zrobię, jeśli już cię nie zobaczę?

Jeśli od tego dnia, od którego cię nie ma,
widziałam noc zbliżającą się dużo wcześniej przed szóstą.
Jeśli od tego dnia, od którego cię nie ma,
widziałam noc zbliżającą się dużo wcześniej przed szóstą.
Dużo wcześniej przed szóstą.
Dużo wcześniej.