Dzwonisz do mnie z telefonu

Udaje że sie nic nie dzieje

Jedziemy Twoim samochodem

Mam nadzieje że mną nie zawrócisz

Jesteś seksowną myślą i wiesz o tym.

Krążysz dookoła. Pokaż to.

Nie kocham.

To jest tylko miejsce w którym dochodzę prawdy.

Ja zawsze patrze na coś nowego

Ale proszę nie uciekaj.

Jest dopiero 3 rano

Mam nadzieje że nie pójdziesz

Twoje ruchy w zamknięciu

Staram sie nie stracić kontroli

Jesteś seksowną myślą i wiesz o tym.

Krążysz dookoła. Pokaż to.

Nie kocham.

Staram sie to mówić moim myślom cały czas

Ja po prostu nie mogę zrozumieć co czuje tej nocy

więc nie uciekaj

Nie kocham.

Nie kocham.

Nie kocham. Daj to mi

Nie kocham. Daj spokój

Jesteś seksowną myślą i wiesz o tym.

Krążysz dookoła. Pokaż to.

Nie kocham.

Staram sie to mówić moim myślom cały czas

Ja po prostu nie mogę zrozumieć co czuje tej nocy

więc nie uciekaj

Nie kocham.

Nie kocham