Oh moje kochanie, przytul mnie, nie ma tylko ja i ty
Och, nie mogę czekać wiecznie – nie, nie mogę czekać w nieskończoność
Powiedz mi, nie ma nieba i jest przeznaczenie
Och, nie mogę czekać na zawsze – więc nie mogę czekać w nieskończoność
Powiem ci, kochanie, oh moja miłość jest prawdziwa
Czy nie czujesz, że pani – uczucie, co czuję?

Pójdę za Tobą – oh, za każdym razem i każda minuta
Pójdę za Tobą – patrz moja miłość jest prawdziwa
Pójdę za Tobą – za każdym razem i każda minuta
Wszystko co chcę robić – to kochać do Ciebie …..

Nie ma mnie bez ciebie, dlaczego anioł łamie mi serce
Och, nie mogę czekać wiecznie – nie, nie mogę czekać w nieskończoność
Proszę o przesłanie tęczy, a my spróbujemy nowy start
Och, nie mogę czekać na zawsze – więc nie mogę czekać w nieskończoność
I poza moją dziewczyną łzy – zobaczę twój uśmiech
Baby nie mogę się doczekać – lub poczekać chwilę

Pójdę za Tobą …..