Jeśli umrę zanim to zrobię
Czy zdecydujesz się
Wziąć moje słowa i zmienić je
W symbole które przetrwają
Ponieważ dawno temu
Potrafiłem nie zabierać
Tam jest bezpiecznie a ty jesteś teraz wszędzie
Tak jak niebo
Jesteś miłością jesteś najwyższą miłością
Jesteś uniesieniem
I kiedy to usłyszysz
Będziesz wiedzieć że to twoja improwizacja
To twoje pożegnanie

Jak powiedziałem
Wiesz że jestem prawie martwy
Wiesz że prawie odszedłem
I kiedy zagra perkusista
Zagra moją pieśń
Żeby mnie porwać
Jak powiedziałem
Wiesz że jestem prawie martwy
Wiesz że prawie odszedłem
I kiedy przewoźnik przypłynie
By przeprawić mnie daleko
Tam skąd wszyscy pochodzimy

Przeszliśmy wszystko kiedy czuliśmy się zagubieni
To tylko przypływ
Katari płakała w dniu kiedy umarł jej ukochany
Przyznała
Bo on dał jej
Życie w prawdziwej miłości
To nie niespodzianka
Noce są długie
Ale lata są krótkie
Kiedy żyjesz
Dawno temu kiedy może już nigdy nie nadejść
To był czas
Złapie cię
Cieszę się że cię spotkałem
Podczas spaceru po linie

Jak powiedziałem
Wiesz że jestem prawie martwy
Wiesz że prawie odszedłem
I kiedy zagra perkusista
Zagra moją pieśń
Żeby mnie porwać
Jak powiedziałem
Wiesz że jestem prawie martwy
Wiesz że prawie odszedłem
I kiedy przewoźnik przypłynie
By przeprawić mnie daleko
Tam skąd wszyscy pochodzimy

Chodź i weź mnie
Hej! Hej!
Yeah! Yeah! Yeah!

Jak powiedziałem
Wiesz że jestem prawie martwy
Wiesz że prawie odszedłem
I kiedy zagra perkusista
Zagra moją pieśń
Żeby mnie porwać
Jak powiedziałem
Wiesz że jestem prawie martwy
Wiesz że prawie odszedłem
I kiedy przewoźnik przypłynie
By przeprawić mnie daleko
Tam skąd wszyscy pochodzimy

Daj mi żyć
Tak że gdy nadejdzie czas umierania
Nawet żniwiarz zapłacze
Daj mi umrzeć
Tak że gdy nadejdzie czas by żyć
Wzrośnie inny syn

Powiedziałem yeah!
Yeah! Yeah! Yeah! Yeah!
Powiedziałem yeah!
Yeah! Yeah! Yeah! Yeah!

Jak powiedziałem
Wiesz że jestem prawie martwy
Wiesz że prawie odszedłem
(Yeah! Yeah! Yeah! Yeah!)
I kiedy zagra perkusista
Zagra moją pieśń
Żeby mnie porwać
(Yeah! Yeah! Yeah! Yeah!)
Jak powiedziałem
Wiesz że jestem prawie martwy
Wiesz że prawie odszedłem
(Powiedziałem! Yeah! Yeah! Yeah! Yeah!)
I kiedy przewoźnik przypłynie
By przeprawić mnie daleko
Tam skąd wszyscy pochodzimy
(Powiedziałem yeah!
Yeah! Yeah! Yeah! Yeah!)

Jak powiedziałem
Wiesz że jestem prawie martwy
Wiesz że prawie odszedłem
Jak powiedziałem
Wiesz że jestem prawie martwy
Wiesz że prawie odszedłem
Jak powiedziałem
Wiesz że jestem prawie martwy
Wiesz że prawie odszedłem