”Mój Czas”

1.
Wiem co myślisz
Wiem co czujesz
Wiem o wszystkim czym otacza mnie ten świat
Czuje jak oddychasz
Słyszę jak krzyczysz
Czuje ,że nie mogę iść nigdzie na tym świecie bez odejścia

Mój umysł płata mi figle
Nie mogę tego kontrolować rozumiesz
Czuję jak mnie ubija
wszystko wokół mnie
Mój umysł płata mi figle
To jest niewiarygodne do zrozumienia
Zawsze jestem podejrzliwy co do tego g***a
wokół mnie

2.
Pozwól sobie coś powiedzieć
To g***o bije
Nie zostawi mnie w spokoju
Moja niewidoczna przypadłość
Myślisz że mnie czujesz
Myślisz że mnie znasz
Bo jestem piekłem w twojej głowie

Mój umysł płata mi figle
Nie mogę tego kontrolować rozumiesz
Czuję jak mnie ubija
wszystko wokół mnie
Mój umysł płata mi figle
To jest niewiarygodne do zrozumienia
Zawsze jestem podejrzliwy co do tego g***a
wokół mnie

3.
Czy jesteś gotowy aby żyć
Czy jesteś gotowy by umrzeć
Wszystko co robię jest ustępstwem
Tracę swój czas
Jestem gotowy aby żyć
Jestem gotowy by umrzeć
Wszystko co robię jest ustępstwem
Czy ja tracę swój czas?
Tak, jestem gotowy aby żyć
tak, jestem gotowy by umrzeć
Wszystko co robię jest ustępstwem
Czy tracę swój czas[nie]
czy tracę swój czas[nie](4 razy)

Mój umysł płata mi figle
Nie mogę tego kontrolować rozumiesz
Czuję jak mnie ubija
wszystko wokół mnie
Mój umysł płata mi figle
To jest niewiarygodne do zrozumienia
Zawsze jestem podejrzliwy co do tego g***a
wokół mnie

Czy jesteś gotowy aby żyć
Czy jesteś gotowy by umrzeć
Wszystko co robię jest ustępstwem
Czy tracę swój czas
Czy jesteś gotowy aby żyć
Czy jesteś gotowy by umrzeć
Wszystko co robię jest ustępstwem
Wszystko co robię jest ustępstwem
Wszystko co robię jest ustępstwem
Wszystko co robię jest ustępstwem
Wszystko co robię jest ustępstwem