Tak długo w oddali, lecz to nigdy nie minęło

Tak wiele chwil, które wspominam

Wybacz mi że byłem tak ślepy

Uciekałem przez większość mojego życia

Dziewczyno, chcę być przy Tobie

Żadna inna się nie liczy, jesteś tylko Ty

Dziewczyno, chcę zostać przy Tobie

Z żadną inną tylko z Tobą

Błądziłem tak długo, nie mogąc odnaleźć siebie

Płacz za miłością był wołaniem o pomoc

Wybacz mi mój fałsz

Tylko Ty byłaś tą, która mnie zawsze ochraniała

Dziewczyno, chcę być przy Tobie

Żadna inna się nie liczy, jesteś tylko Ty

Dziewczyno, chcę zostać przy Tobie

Z żadną inną tylko z Tobą

Z żadną inną tylko z Tobą

Życie balansowało na ostrzu

Miałem własny podział na miłość i nienawiść

Lecz po tym wszystkim odnalazłem siebie

Bo to Ty jesteś tą, która pozwala mi żyć

Tylko ty możesz mi wybaczyć

Tak długo w oddali, lecz to nigdy nie minęło

Czasem życie wskazuje długą drogę do domu

Wciąż jesteś jedyną o której marzę

Bo gdy twoje serce woła, wiesz że to jest miłość

Dziewczyno, chcę być przy Tobie

Żadna inna się nie liczy, jesteś tylko Ty

Dziewczyno, chcę zostać przy Tobie

Z żadną inną tylko z Tobą

Dziewczyno, chcę być przy Tobie

Żadna inna się nie liczy, jesteś tylko Ty

Dziewczyno, chcę zostać przy Tobie

Z żadną inną tylko z Tobą

Z żadną inną tylko z Tobą