To musiało być twoją zabawną twarzą

To musiało być twoim śmiechem

To musiało być papierowym referatem który

Nie był zupełnie wystarczający

To musiało być twoim zabawnym tańcem który

Zrobiłaś abym smiał się głośno

Musiał być twoim anielskim odpadkiem który

Położył mnie na twojej chmurze

Jesteś powodem dlaczego…

Jesteś powodem dlaczego ja…

To musiało być twoją miłością

To musiało być twoją miłością…Powiedziałem

To musiało być twoją miłością…W malutkim kawałku

To musiało byc twoją miłością

To musiało być twoimi makowymi oczami

Które zrobiły mi krok na zewnątrz

To musiał być twój wzrok w łzach który

Dał mi znak że płakałem

To musiałobyć twoim potrząśnięciem króliczka

To musiało być twoją miłościa

Dużo dziewczyn nie przyjdzie

Potraktuj mnie jak wilka

To musiało być twoją miłością

To musiało być twoją miłością…Powiedziałem

To musiało być twoją miłością…I dostałem dostając to

To musiało byc twoją miłością

Jesteś moim anielskim dzieckiem

Jesteś moją ukochana

Jesteś moją gwiazdą

Lo Lo Lo Lolita

Pozwól mi jej pokazać e jestem zakochany po uszy

Jesteś powodem dlaczego…

Jesteś powodem dlaczego ja…

To musiało być twoją miłością

To musiało być twoją miłością…teraz

To musiało być twoją miłością

To musiało byc twoją miłością

Jesteś moim anielskim dzieckiem

Jesteś moją ukochana

Jesteś moją gwiazdą

Lo Lo Lo Lolita

Pozwól mi jej pokazać że jestem zakochany po uszy

Krzywe spojrzenie i krzywe zmarszczone brwi

Uczyń więcej z życia tylko się osiedl

Każda pojedyńcza mała księżniczka potrzebuje korony

Uczyń wiecej z życia tylko się osiedl