Samochody i diamentowe ringi

oraz wszelkiego rodzaju błyszczące rzeczy

miałbym uczucie znowu żyje

a ty nie

w tym mieście tak pełnym użytkowników

Marka miliona nadal przegrywa

Życie dzikich

nie jest wolne

Gdy upada na kolana

Nie można kopać leżącego

Widzę drogi teraz

Wiem tylko to, co trzeba

Aby znaleźć swoją drogę powrotną do Tennessee

Idę do domu

Na południe

I znajdę moją drogę powrotną do Tennessee

Byłem tylko siedemnaście lat

I pozostawił mojej królowej piękności

I obróciłem się mój powrót na wszystko i wszystkich

Pokoje z partii całkiem

twarze Są

nie idzie…

Teraz wiem, nie ma komfortu na tym świecie

w mieście rodzinnym,jest dziewczyna

Chcesz ją

Jestem teraz na drogach

Wiem tylko to, co trzeba

Aby znaleźć swoją drogę powrotną do Tennessee

Wracam do domu teraz

Na południe

I znajduję moją drogę powrotną do Tennessee

Och

Wszystko to razem

Trwoniłem marzenia

To było obok

utraciłem to bez niej

Jestem teraz na rozdrożu

Wiem tylko to, co trzeba

Aby znaleźć swoją drogę powrotną do Tennessee

wracam do domu teraz

na południe

i znalazłem moją drogę powrotną do ciebie i do mnie

drogę do Tennessee