chcę być twój

jutro

Więc daję ci trochę czasu

Abyś pomyślała o tym dzisiaj

Nie możesz odrzucić mojego blues’a

Nie ważne co powiedziałaś hey

Nie możesz odrzucić mojego blues’a

Nie ważne co powiedziałaś hey kochanie

hey kochanie

o czym myślisz

Nie najdroższa

to nie zmieni mojego zdania

Nie możesz odrzucić mojego blues’a

Nie ważne co powiedziałaś hey

Nie możesz odrzucić mojego blues’a

Nie ważne co powiedziałaś hey kochanie

To co czuję

wiem że jest prawdą

bo jest dla ciebie

wiesz że to prawda

ale próbujesz się opierać

pytam po co

ty wiesz zamykasz drzwi

(nie nie nie nie)

powiedz mi co myślisz kochanie

powiedz tak kochanie

nie możesz odrzucić mojego blues’a

powiedz mi co myślisz

co powiedziałaś tak kochanie

Mam siłę

wiem jak to zrobić

powiedź cokolwiek

Mam uczucia

powiedz ja

mam siłę

chodź tutaj

tak

chodź tutaj