Fanman – Maniak

Leżymy
W starszym marnotrawstwie nocy
Gdy ty przesuwasz swoje usta po mnie

I oddycham
Powoli jak twoje ruchy
Niepokój
Tracę głowę
Przyszedłeś do mnie
Staram się uciec
Z moimi dłońmi w twoich włosach

Jedziemy
Do wspaniałego marnotrawstwa nocy
Masz mnie tutaj
Nie wiem co powiedzieć

Patrzę na Ciebie
Wspinasz się na mnie swoimi rękoma
I twoje ciepło

Przestań
Ruszasz mną za szybko
Tak, ruszamy się za szybko
Uciekam bo maniak nawiedza mnie dziś w nocy

Przestań
Ruszasz mną za szybko
Tak, ruszamy się za szybko
Uciekam bo maniak nawiedza mnie dziś w nocy

Przestań
Ruszasz mną za szybko
Tak, ruszamy się za szybko
Uciekam bo maniak nawiedza mnie dziś w nocy

Tworzymy jakieś złe wspomnienia związane z nami
Czy nie nudzisz mnie
To nie czas

Więc proszę zamknij się
Nie chcę wiedzieć
O tobie
Lub o twojej przeszłości

Zatrzymaj mnie
Ruszasz mną za szybko
Tak, ruszamy się za szybko
Uciekam bo maniak nawiedza mnie dziś w nocy

Zatrzymaj mnie
Ruszasz mną za szybko
Tak, ruszamy się za szybko
Uciekam bo maniak nawiedza mnie dziś w nocy

Zatrzymaj mnie, zatrzymaj mnie, zatrzymaj mnie, zatrzymaj mnie, zatrzymaj mnie – zrób to z dala
Uciekam bo maniak nawiedza mnie dziś w nocy

Czy jesteś maniakiem?
Czy jesteś maniakiem?
Czy jesteś maniakiem?
Czy jesteś maniakiem?
Dzisiejszej nocy

Chcę ciebie, chcę cię, chcę więcej
Chcę ciebie, chcę cię, chcę więcej