Nie ma już więcej uśmiechów

Wszystko się kończy

Nasz dom dzisiaj pusty

Sprawia że płaczę

I historia tutaj się kończy

Trzeba zapomnieć

Sam ty, sama ja

Trochę i nic się osiągnęło

Sam ty, sama ja

Naszą miłość ktoś może zaprzeczyć, przeminęła

Rozstać się jest tak trudno, wiem to, ale ja sobie pójdę

Znając mnie, znając ciebie

Dobre, złe, tyle

Skrywam śmiechy, płacz

W pokojach w których mieszkamy, dzieci bawiące się

Dzisiaj jest tylko wielka cisza, w miejscu

Sam ty, sama ja

Trochę i nic się osiągnęło

Sam ty, sama ja

Naszą miłość ktoś może zaprzeczyć, przeminęła

Rozstać się jest tak trudno, wiem to, ale ja sobie pójdę

Znając mnie, znając ciebie

Sam ty, sama ja

Trochę i nic się osiągnęło

Sam ty, sama ja

Naszą miłość ktoś może zaprzeczyć, przeminęła

Rozstać się jest tak trudno, wiem to, ale ja sobie pójdę

Znając mnie, znając ciebie