Czasami czuję, że idę do nikąd
Idę, lecz nie mogę znaleźć drogi
Otoczony przez milion twarzy
Oni wszyscy mówią, że mogą być przyjaciółmi

Kolejny drink, by ukryć smutek,
lecz przychodzi ranek i nic się nie zmienia,
głaz spada na mnie,
To jest złe, to uzależnia…

Nie chcę czekać, aż to się skończy,
Nie chcę czekać, aż to zniknie
Nie mogę czekać do jutra
Bo czekałem już tak długo,
Więc kochanie wracam do domu, oh oh
Kochanie, wracam do domu

Słyszałem w radiu Twoją ulubioną piosenkę
przypomniała mi wszystko, co do tej pory robiliśmy,
jest tyle tematów, o których zwykliśmy rozmawiać,
a teraz nie potrafię, nawet kiedy mówię, że tęsknię za Tobą, nie…

Nie chcę czekać, aż to się skończy,
Nie chcę czekać, aż to zniknie
Nie mogę czekać do jutra
Bo czekałem już tak długo,
Więc kochanie wracam do domu, oh oh
Kochanie, wracam do domu

Więc odwróć się, tylko się odwróć…

Nie chcę czekać, aż to się skończy,
Nie chcę czekać, aż to zniknie
Nie mogę czekać do jutra
Bo czekałem już tak długo,
Więc kochanie wracam do domu, oh oh
Kochanie, wracam do domu

Kochanie wracam do domu, oh oh
kochanie, wracam do domu