Po rusztowaniu i do światła

każe mi ktoś iść

dla jednej sprawy i starej krzywdy

śmieszą go moje łzy

a na macie gnije młode ciało

tam, gdzie los kieruje swoje lalki

dla jednej sprawy i starej krzywdy

wiem w końcu, tutaj niczego się nie rozdaje

Po rusztowaniu i do nicości

wie każdy, co na końcu jest

ta sama sprawa i stara krzywda

doprowadzają mnie powoli do szaleństwa

a na macie szaleje ta sama wojna

i osmala mi coraz bardziej serce

ta sama sprawa i stara krzywda

wiem w końcu

Chcę sobie popie…ć !

[Nigdy więcej] – stara krzywda x2

Po rusztowaniu i do światła

każe mi ktoś iść

dla jednej sprawy i starej krzywdy

śmieszą go moje łzy

a na macie gnije młode ciało

tam, gdzie los kieruje swoje lalki

dla jednej sprawy i starej krzywdy

wiem w końcu

[Nigdy więcej]

[Nigdy więcej] – stara krzywda x6