Sposób, w jaki tańczysz

Ożywia mnie

Dostaję dreszczy i się pocę

Twoje ukradkowe spojrzenia

Sposób, w jaki wysyłasz uśmiech

Prawie rozpoczyna pożar

Więc podejdź bliżej

Bo pragne poczuć twój dotyk

No podejdź

Dalej!

Moja miłość

Ta forteca w naszych sercach

Zdaje się być słabsza

Teraz jesteśmy rozdzieleni

Moja miłość

Ta forteca w naszych sercach

Rozpada się

Potrzebuję zmiany skóry

Potrzebuję zmiany

Sposób, w jaki się poruszasz

Sprawia, że zaczynam wzdychać

Robisz wszystko, czego ja pragnę

Strząsam swoje jeansy i nie jestem usatysfakcjonowany

Jesteś wszystkim, czego wymagam

Więc podejdź bliżej

Bo pragne poczuć twój dotyk

No podejdź

Dalej!

Moja miłość

Ta forteca w naszych sercach

Zdaje się być mocno słabsza

Teraz jesteśmy rozdzieleni

Moja miłość

Ta forteca w naszych sercach

Rozpada się

Potrzebuję zmiany skóry

potrzebuję zmiany skóry

Potrzebuję zmiany skóry, potrzebuję zmiany skóry

Potrzebuję zmiany skóry, potrzebuję zmiany skóry

Potrzebuję zmiany skóry, potrzebuję zmiany skóry

Potrzebuję zmiany skóry, potrzebuję zmiany skóry

Moja miłość

Ta forteca w naszych sercach

Zdaje się być mocno słabsza

Teraz jesteśmy rozdzieleni

Moja miłość

Ta forteca w naszych sercach

Rozpada się