Następny gryzie piach

Stefciu ostrożnie kroczy ulicą

Z nisko zaciągniętym rondem kapelusza

Nie słychać nic prócz dĽwięku jego stóp

Karabiny maszynowe gotowe do ataku

Jesteś gotów, hej, czy jesteś na to gotów?

Wisisz na krawędzi swego miejsca?

Za drzwiami kule walą

Do rytmu

Następny gryzie piach

Następny gryzie piach

I następny odchodzi, i następny odchodzi

Następny gryzie piach

Hej, również ciebie złapię

Następny gryzie piach

Jak mogłeś myśleć, że sobie pójdę

Bez ciebie, gdy ty odeszłeś

Przjąłeś mnie ze względu na wszystko co mam

I wykopałeś mnie z mojej własności

Cieszy cię to, czujesz satysfakcję?

Jak długo możesz znosić upał

Za drzwiami kule walą

Do rytmu, uważaj

Następny gryzie piach

Następny gryzie piach

I następny odchodzi, i następny odchodzi

Następny gryzie piach

Hej, również ciebie złapię

Następny gryzie piach

Hej

WeĽ to – gryĽ ziemię

Hej, następny gryzie piach

Następny gryzie piach

Następny gryzie piach

Następny gryzie piach

Spieprzaj

Jest wiele sposobów na zranienie człowieka

I wysłanie go do ziemii

Możesz go bić

Możesz go oszukać

Możesz go Ľle traktować i opuścić

Gdy jest zdołowany

Ale ja jestem gotów, tak jestem gotów

Stoję na swoim dwoma stopami

Za drzwiami kule walą

Bez przerwy do rytmu

Następny gryzie piach

Następny gryzie piach

I następny odchodzi, i następny odchodzi

Następny gryzie piach

Hej, również ciebie złapię

Następny gryzie piach

Spieprzaj