Niektórzy mówią kiedy pada zalewa Hollywood, nie ma więcej miejsca dla kochanków i dla nas. Niektórzy mówią że kiedy pada zalewa Hollywood, nie ma więcej miejsca dla kochanków i dla nas
Hej ty, dlaczego do chol*ry ja rymuję
Zaprojektowane ciuchy i zaprojektowane dzi*ki
Zaprojektowane samochody i zaprojektowane drzwi
Zaprojektowane kuchnie z zaprojektowanymi atrakcjami
Chol*ra naw xxxxxx(?) pies, inni xxx załóż mnie jak monolog
Jak Beatles kiedy byli więksi niż Jezus
Jestem geniuszem jak Bill Clinton z moimi przemowami
Patrzę Ci w oczy i kłamię
Uwierz w to, mam to na myśli
Dziewczyno, odchodzę
Nie wiem na serio gdzie zamierzam iść
Ale mam plecak pełen demonów
Jestem graczem dzieckiem, może powinnam biec
Sposób w jaki ja gram ostatnio
Sposób w jaki ja gram ostatnio
Sposób w jaki ja gram ostatnio

Niektórzy mówią kiedy pada zalewa
Hollywood, nie ma więcej miejsca dla kochanków
i dla nas.
Niektórzy mówią że kiedy pada zalewa
Hollywood, nie ma więcej miejsca dla kochanków
i dla nas

Jestem pewna że jeśli przeskoczę płot
Mogę się wspiąć i odbić moje palce na twojej zdobyczy, Julio,
Wiem że chcesz mnie zrobić
Odkąd przeniosłem się do Malibu z pod kaptura jak w filmie
Ludzie śpiewają z moimi adidasami w piasku
Wybucha jak amp(?), więc wywalili mnie z zespołu
Właśnie wtedy spotkałam mojego faceta brzdąkającego w sześciostrunowego drinka(?) w jego ręce mówiącej do jego(?)
Dlaczego wszyscy zawsze wybierają mnie?
Dlaczego wszyscy zawsze wybierają mnie?
Dlaczego wszyscy zawsze wybierają mnie?
Dlaczego wszyscy ciągle przychodzą na moją impreze?