Moja milosc przychodzi i kiedy sie spelnia

jest szalonym rodzajem

selektywnego uczucia

ma milosc przyplywa jak slub medrca

w blazenskim kierunku

ochrona mej milosci, erekcja mej milosci

lepiej dostan mej infekcji

moja milosc moze byc wieksza od

Tamy Hoovera

Moja milosc moze sie schowac za

ziarnkiem piasku

moja milosc jest napedzana przez

milosc do mojego czlowieka

kocham jego matke

i tajemniczego glupiego faceta

niektorzy sadza, ze jest zly

mowia, ze sie nie smieje

pyta sie mego ojca

Moja milosc jest glucha na polityke apartheidu

moja milosc jest najglebsza z najglebszych, blekit oceanu

Moja milosc jest utartym szlakiem Zulusow

moja milosc to utrzymuje lub zmienia

moja milosc smieje sie urznieta

moja milosc to sok z cipy

moja milosc nie moze zostac odrzucona

moja milosc zywi sie moim jedzeniem

moja milosc, moja milosc

Moja miłość zaczela sie z milosci

moja miłość na nieznana wyzerke

moja milosc dla dziecka ssacego swoj kciuk

moja milosc dla najlepszego zestawu babek

moja milosc jest holdem dla bebnow

moja milosc dla kastetow

moja milosc dla ?????????

moja milosc dla nog, ktorymi wywijam

moja milosc dla tlustej kutwy

moja milosc, moja milosc

moja milosc rosnie we mnie

moja milosc jest fiutem w mojej glowie

moja milosc rosnie we mnie

moja milosc jest fiutem w mojej glowie