Wielkie zamyślenie tobą

Sprawia, że moje serce śpiewa

Jak kwietniowy wiatr

Na skrzydłach wiosny

Zjawiasz się w całym swoim uroku

Moja jedna jedyna miłości

Ciemność upada i rozciąga swoje

Mistyczne wdzięki

W spokoju nocy

Gdy jest w moim ramionach

Czuję twoje usta, ciepłe i delikatne

Moja jedna jedyna miłości

Dotknięcie twojej ręki jest jak raj

Raj, którego nigdy nie znałam

Rumieni ci się policzek

Kiedykolwiek się odezwę

Powiedź mi, że jesteś tylko mój

Napełniasz moje gorliwe serce

Takim pożądaniem

Że każdy pocałunek, który dajesz

Osadza moją duszę w ogniu

Usiłuję wyrzec się siebie

Moja jedna jedyna miłości

Dotknięcie twojej ręki jest jak raj

Raj, którego nigdy nie znałam

Rumieni ci się policzek

Kiedykolwiek się odezwę

Powiedź mi, że jesteś tylko mój

Napełniasz moje gorliwe serce

Takim pożądaniem

Że każdy pocałunek, który dajesz

Osadza moją duszę w ogniu

Usiłuję wyrzec się siebie

Moja jedna jedyna miłości