Wewnątrz

Wewnątrz drzwi zaplombowane przed miłością

Wewnątrz moje serce śpi

Wewnątrz palce mojej rękawiczki

Wewnątrz kości mojej prawej dłoni

Wewnątrz zimniej od gwiazd

Wewnątrz psy lamentują

Wewnątrz arena wiatru

Wewnątrz zegary wypełnione piaskiem

Wewnątrz ona nigdy mnie nie zrani

Wewnątrz skrada się zima

Wewnątrz zasięg nocy

Wewnątrz fałda ziemi

Na zewnątrz kręcą się gwiazdy

Na zewnątrz świat ciągle płonie

Wewnątrz mej głowy skrzynia z gwiazdami, której nigdy nie ośmieliłem się otworzyć

Wewnątrz ranni ukrywają swe blizny, wewnątrz upadek tego samotnego wróbla

Wewnątrz pieśni naszej klęski, śpiewają o zerwanych układach

Wewnątrz armia w odwrocie, chowamy się pod głosem pioruna

Na zewnątrz deszcz ciągle pada

Na zewnątrz bębny nawołują

Na zewnątrz powódź nie zaczeka

Na zewnątrz uderzają młotami w tamę

Miłość jest dzieckiem nieustannej wojny

Miłość jest otwartą raną wciąż świeżą

Miłość jest bezwstydnym rozpostartym sztandarem

Miłość jest wybuchem

Miłość jest ogniem świata

Miłość jest gwałtowną gwiazdą

Miłość jest falą zagłady

Miłość jest gniewną blizną

Naruszeniem, okaleczeniem, kapitulacją, miłość jest unicestwieniem

Wewnątrz awarie światła, noc owinięta wokół mnie

Wewnątrz me oczy zaprzeczają wzrokowi, nigdy nie znalazłabyś mnie w tym miejscu

Wewnątrz jesteśmy schowani przed światłem księżyca, przesuwamy się między cieniami

Wewnątrz zasięg nocy, wewnątrz wspomnienie twojej twarzy

Na zewnątrz mury drżą

Wewnątrz psy się budzą

Na zewnątrz huragan nie zaczeka

Wewnątrz zagłuszają wyciem wrota

Miłość jest dzieckiem nieustannej wojny

Miłość jest otwartą raną wciąż świeżą

Miłość jest bezwstydnym rozpostartym sztandarem

Miłość jest wybuchem

Miłość jest ogniem na końcu świata

Miłość jest gwałtowną gwiazdą

Falą zagłady

Miłość jest gniewną blizną

Bólem nauki

Naruszeniem, okaleczeniem, kapitulacją,

Miłość jest unicestwieniem

Wspinam się w wieży wewnątrz mej głowy

Spiralne schody nad mym łóżkiem

Śnię schody nie zapytają mnie dlaczego

Wyrzucam się w niebo

Kochaj mnie jak dziecko, kochaj mnie jak jedynaka

Kochaj mnie jak ocean, kochaj mnie jak matkę łagodną

Kochaj mnie jak ojca, kochaj mnie jak syna marnotrawnego

Kochaj mnie jak siostrę, kochaj mnie jakby świat dopiero się zaczął

Kochaj mnie jak cud, kochaj mnie jak głupiego chłopca,

Kochaj mnie jak niewiniątko, kochaj mnie jak swą ulubioną zabawkę

Kochaj mnie jak dziewicę, kochaj mnie jak kurtyzanę

Kochaj mnie jak grzesznika, kochaj mnie jak umierającego człowieka

Zniszcz mnie, przeniknij mnie, spopiel mnie, przyspiesz mnie, zrujnuj mnie, zatop mnie, narusz mnie, wmieszaj mnie, sprawdź mnie, spustosz mnie

Kochaj mnie jak pasożyta, kochaj mnie jak umierające słońce

Kochaj mnie jak przestępcę, kochaj mnie jak człowieka w ucieczce

Opromieniuj mnie, podporządkuj mnie, wylęgnij mnie, odtwórz mnie, rozgranicz mnie, naucz mnie, zaakcentuj mnie, oszacuj mnie, odmień mnie, zapłodnij mnie, nazwij mnie, poniż mnie, oddziel mnie, odurz mnie, przeskaluj mnie, skopiuj mnie