Szalona

Szalona (szalona)
Nie bądź głupi (szalona)
Wypij to
Tańcz albo giń (szalona)
Ra-ta-ta

Ona robi z siebie idiotkę, żeby zwrócić na siebie uwagę
Pięć minutek rozmowy z tobą przez komórkę na swój koszt
Trajkocze z tobą ciągle, żeby cię uwieść
Umiera z miłości do ciebie, ale to dla mnie ją zabijasz

Jestem spokojna, jak gołębica na rogu
Kiedy ona jedzie swoim bmw
Ja się stąd nie ruszam, wiem, że on chce mnie
i żadna nie zdoła wyrwać go z moich objęć

Szaleję za moim tygrysem, szalona, szalona, szalona
Szaleję za moim tygrysem, szalona, szalona, szalona
Szaleję za moim tygrysem (szalona, szalona, szalona)
Szaleję za moim tygrysem (szalona, szalona, szalona)

On pragnie mnie
A o tobie zapomniał
Chociaż ty masz wszystko
A ja nic a nic

On pragnie mnie
A o tobie zapomniał
Chociaż ty masz wszystko
A ja nic a nic

Kiedy ona spełnia każdy twój kaprys
Ja prowadzę cię zaułkami nad morze
Mówią mi, że twoja dziewczyna chodzi ze strzelbą
Bo widziała, jak tańczę z tobą mambo, nie pozwala ci na to?

Nie moja wina, że się zakochałaś
Kiedy on ci kupuje kwiaty, ja kupuję gumki (ooo)

Szaleję za moim tygrysem
Im więcej pasków, tym lepiej, tak mówią

Szaleję za moim tygrysem, szalona, szalona, szalona
Szaleję za moim tygrysem, szalona, szalona, szalona
Szaleję za moim tygrysem (szalona, szalona, szalona)
Szaleję za moim tygrysem
Mój Boże! (ach, ach)

Motory jadą kolumną
Nie bądź głupi
Wypij to (szalona)
Szalona

On pragnie mnie
A o tobie zapomniał
Chociaż ty masz wszystko
A ja nic a nic

Szaleję za moim tygrysem, szalona, szalona, szalona
Szaleję za moim tygrysem, szalona, szalona, szalona

Od tłumaczki: “tigre” w tym kontekście oznacza po prostu faceta, mniej więcej tak, jak po polsku.😉