hej

wiem, że czasami to co się dzieje nie zawsze ma dla ciebie sens

Ale co tatuś zawsze ci powtarza?

wyprostuj sie mały żołnierzu

trzymaj usteczka

o co beczysz?

masz mnie

Hailie, wiem że tęsknisz za mamusią i ze tęsknisz za tatusiem

kiedy mnie nie ma, ale chcę dać ci życie jakiego sam nie miałem

widzę, że jesteś smutna, nawet kiedy się uśmiechasz, nawet kiedy się śmiejesz

widzę to w twoich oczach, w głębi duszy chce ci się płakać

bo jesteś wystraszona, że mnie nie ma

tatuś jest z tobą w twoich modlitwach

koniec z płaczem, otrzyj łzy

tatuś jest tu, koniec z koszmarami

damy sobie razem radę, na pewno tak

wujek Laney to wariat, prawda?

ale kocha cię dziewczynko i lepiej żebyś o tym wiedziała

jesteśmy wszystkim co mamy na tym świecie

kiedy on się kręci, kiedy wiruje

kiedy się obraca, kiedy wariuje

dwie małe śliczne dziewczyny

co wygladają na zakłopotane i oszołomione

wiem, że to cię rozstraja

tata ciągle w ruchu, mama ciągle w wiadomościach

staram cię przed tym chronić, ale zdaję się

że im bardziej mi na tym zależy tym bardziej to odnosi przeciwny skutek

wszystkie rzeczy, które tatusia przerosły, które musiałaś oglądać

tatuś nie chce żebyś to oglądała, ale ty widzisz tyle samo co on

nie chcieliśmy, żeby tak wyszło między twoją matką i mną

ale sprawy między nami tak źle sie potoczyły

nie wyobrażam sobie, żebyśmy jeszcze kiedykolwiek mieli być razem

tak jak wtedy kiedy byliśmy nastolatkami

ale przecież nic nie dzieje się bez powodu

myślę, że tak nie miało być

ale to coś, nad czym nie mamy kontroli , to właśnie jest przeznaczenie

ale dość już trosk, złóż główkę i zaśnij

może pewnego dnia obudzimy się a to wszystko będzie tylko snem

teraz już cicho kochanie, nie płacz

wszystko będzie dobrze

trzymaj usteczka mała damo, mówię ci

tata jest tu żeby cię trzymać przez noc

wiem, że mamy teraz tu nie ma i nie wiemy dlaczego

boimy się tego co czujemy w środku nas

to może sie wydać trochę szalone, ładniutka

obiecuję, że z mamą wszystko będzie w porządku

to zabawne

przypominam sobie taki rok, kiedy tatuś nie miał w ogóle pieniędzy

mamusia zapakowała prezenty na Gwiazdkę

i położyła je pod choinkę i powiedziała, że niektóre były ode mnie

bo tatuś nie mógł ich kupić

nigdy nie zapomnę tej Gwiazdki, całą noc przepłakałem

bo czułem się jak dziad, widzisz tatuś miał pracę

ale to było tylko podawanie do stołu tobie i mamusi

w tamtym czasie do każdego domu w którym mieszkaliśmy

albo się włamano i obradowano

albo ktoś w niego strzelał i twoja mama zbierała dla ciebie pienądze w słoiku

chciała miec świnkę skarbonkę żebyś mogła iść na studia

i już prawie miała tysiąc dolców kiedy ktoś się włamał i je ukradł

wiem jak strasznie zabolało to twoją mamę, złamało jej serce

i wydawało sie , ze wszystko zaczęło się rozpadać

mama i tata tak się kłócili, że mama wróciła

do Chalmers w bloku, jednopokojowego mieszkania

a tata wrócił na drugą stronę 8 mili, do Novara

wtedy właśnie tatuś pojechał do Kaliforni ze swoim cd i spotkał Dr.Dre

i zabrał was, żebyście mnie zobaczyły

ale tatuś musiał pracować, ty i mama musiałyście wyjechać

wtedy zaczęłaś oglądać mnie w telewizji a mamie się to nie podobało

ty i Laney byłyście za malutkie, żeby to zrozumieć

tata był włóczęgą a mama nabrała nawyku

to wszystko działo się zbyt szybko by któreś z nas zdołało to pojąć

jest mi tak przykro, że tam byłaś i musiałaś to wszyskto widzieć

bo wszystko czego kiedykolwiek chciałem to żebyś czuła się dumna

a teraz siedzę w tym pustym domu, wspominając

oglądając zdjęcia z twojego dzieciństwa, to mnie zdumiewa

jak obie wyrosłyście, jesteście prawie jak siostry teraz

wow, chyba bardzo jesteście a tatuś wciąż tu jest

Laney, do ciebie też mówię, tatuś wciąż tu jest

lubię ten dzwięk

do tego jest kółeczko

ciii, mama zniknęła tylko na moment

i jeśli mnie tez zapytasz

tatuś kupi ci papużkę

dam ci świat

kupię ci pierścionek z diamentem

będę ci śpiewał

zrobię wszyskto, żeby zobaczyć jak się śmiejesz

a jak papużka nie będzie śpiewać a pierścionek nie bedzie lśnić

ukręcę ptaszkowi łeb

i pójdę do jubilera , który ci sprzedał pierścionek

i każę mu zjeść każdy karat, więc lepiej nie zaczynaj z tatuśkiem , hahaha