1.Będę krzyczeć, to twoja wina.
Kiedy ponownie powiesz że to koniec.
Nie czuję twojej miłości i ciebie.
Mówiłeś że rzuciłeś pracę, ale jeszcze nie wiem,
jeśli tylko raz powiedział coś uczciwie.

[REFREN]
(X3) Nigdy nie zrzucaj winy na mnie,
To twoja wina, to twoja wina.
Myślisz że możesz na mnie pluć,
Ale ja się zasłonię. Teraz ściągasz
spodnie w miejscu publicznym,
możesz podziękować swojej dumie.

2.Powiedz moje imię,
w romantyczny sposób tylko raz.
Może nadal przetrwamy, jak na pustyni.
JJ nie może zasnąć i nadal myśli.
Niech przyjdą wszyscy którzy mają brudne
myśli, brudne serca. Wybierzcie moje
lepsze, nowe życie.

[REFREN]
(X3) Nigdy nie zrzucaj winy na mnie,
To twoja wina, to twoja wina.
Myślisz że możesz na mnie pluć,
Ale ja się zasłonię. Teraz ściągasz
spodnie w miejscu publicznym,
możesz podziękować swojej dumie

3.Jestem dziką suką, przepraszam,
Nie pozwolę Ci zrzucić na mnie winy.
Zaczynam coś, co było nie gotowe,
idę w nieznane, teraz będę silną
dziewuchą ze stalową cipką.