„Zrobić to z Tobą”

Chciałbyś wiedzieć, jeśli ja wiem, dlaczego?

Nie umiem powiedzieć, że to zrobię

Nie rozumiem diabelskiego oka

Lub jak jeden zamienia się w dwa

I po prostu nie umiem przypomnieć sobie jak to wszystko się zaczęło

Lub jak zaczęło się kończyć

Nie chcę tego zniszczyć

Tylko zobaczyć jak bardzo się wygnie

Znowu i znowu

Chcę to zrobić

Chcę zrobić to z Tobą

Kiedykolwiek, gdziekolwiek

Chcę to zrobić

Chcę zrobić to z Tobą

Czasami to samo jest różne

Ale zazwyczaj jest identyczne

Te zagadki życia, nie są dla mnie

Jeśli powiedziałem, że wiem coś o słońcu i księżycu

Nie byłem szczery

Jedyna rzecz, jakiej jestem pewien

To to, co chce zrobić

Kiedykolwiek, gdziekolwiek i mówię

Chcę to zrobić (Znowu i znowu)

Chcę zrobić to z Tobą

Kiedykolwiek, gdziekolwiek

Chcę to zrobić (Znowu i znowu)

Chcę zrobić to z Tobą

Chcę to zrobić (Kiedykolwiek, gdziekolwiek)

Chcę zrobić to z Tobą

Chcę to zrobić

Chcę zrobić to z Tobą

Chcę to zrobić (Znowu i znowu)

Chcę zrobić to z Tobą

Chcę to zrobić (Kiedykolwiek, gdziekolwiek)

Chcę zrobić to z Tobą

Chcę to zrobić (Znowu i znowu)

Chcę zrobić to z Tobą

Chcę to zrobić (Znowu i znowu i znowu i znowu i znowu i znowu i znowu i znowu i znowu i znowu…)