Więc, Panie miej litość

Więc, Panie miej litość

To wcale nie jest dla mnie dobre

To wcale nie jest dla mnie dobre, skarbie

Więc, Panie miej litość

Więc, Panie miej litość

To wcale nie jest dla mnie dobre, skarbie

Powiedz mi co idzie źle, skarbie

Za każdym razem chcę to powiedzieć, to jest

Po prostu dla mnie za wiele

Nigdy nie chciałem tego powiedzieć przez

Całe to bluźnierstwo

Każdy robi to każdemu, kto kocha

Na moich oczach

Jedyne co mogę ci powiedzieć

To, abyś ze mną nie zaczynał

Twój brat ma dzieci z twoją teściową

Przez to, co zobaczyłem mógłbym paść trupem

Przyłapałem twoją matkę, jak robiła to z jakimś gościem

Nie podoba ci się to, że patrzę wprost na ciebie

Przestań, to dla mnie zbyt wiele

Ta szemrana działalność upada

Więc, Panie miej litość

Więc, Panie miej litość

Przestań już wołać “zlituj się nade mną”

(Przestań już wołać “zlituj się nade mną”)

Przestań wzywać, skarbie

(Przestań już wołać o litość)

Więc, Panie miej litość

Choć rozrywa pierś

Przestań już wołać “zlituj się nade mną”

(Przestań już wołać “zlituj się nade mną”)

Nie zniżaj się, skarbie (Przestań już wołać o litość)

Za każdym razem chcę to powiedzieć, to jest

Po prostu dla mnie za wiele

Każdy robi to każdemu, kto kocha

Tak to dla mnie wygląda

Po prostu nie mogę uwierzyć w to co widzę

Więc po prostu daje spokój

Jedyne co mogę ci powiedzieć

To, abyś ze mną nie zaczynał

Twój brat ma dzieci z twoją teściową

Przez to, co zobaczyłem mógłbym paść trupem

Przyłapałem twoją matkę, jak robiła to z jakimś gościem

Nie podoba ci się to, że patrzę wprost na ciebie

Przestań, to dla mnie zbyt wiele

Ta szemrana działalność upada

Czytam gazetę i nie mogę uwierzyć w to, co dzieje się wokoło

Ktoś robi to komuś lepszemu, komuś gorszemu

Rząd nie zapłaci moich podatków, więc jestem naprawdę wściekły

Mógłbym o tym opowiedzieć

[So don’t you monkey shy with me]

Twój brat ma dzieci z twoją teściową

Przez to, co zobaczyłem mógłbym paść trupem

Przyłapałem twoją matkę, jak robiła to z jakimś gościem

Nie podoba ci się to, że patrzę wprost na ciebie

Twój brat zniknął i pocałował

Teściową

Mógłbym powiedzieć ojcu, co widziałem

Twój brat nie zarobił piątaka, ani nawet dziesiątaka

Siedząc i opowiadając na około jak ci to zrobił

Przestań, to zbyt wiele

Ta szemrana działalność upada

(Ta szemrana działalność upada)

(Ta szemrana działalność upada)

(Ta szemrana działalność upada)

(Ta szemrana działalność upada)

(Ta szemrana działalność upada)

(Ta szemrana działalność upada)

(Ta szemrana działalność upada)

(Ta szemrana działalność upada)