Jeden człowiek jeden cel jedna misja

Jedno serce jedna dusza tylko jedno rozwiązane

Jeden błysk światła, tak jeden Bóg jedna wizja

Jedno ciało jedne kości, jedyna prawdziwa religia

Jeden głos jedna nadzieja, jedyna rzeczywista decyzja

Uuuuu, daj mi jedyną wizję

Nie ma zła ani dobra

Powiem ci, że nie ma czarnego i białego

Ani krwi ani plam

Czego nam trzeba to jedna wszechobejmująca wizja

Jedno ciało jedne kości, jedyna prawdziwa religia

Jeden głos jedna nadzieja, jedna rzeczywista decyzja

Uuuuu, och tak, och tak

Miałem marzenie, będąc jeszcze młodym

Marzenie jak słodkie złudzenie

Przebłysk nadziei i jedności

I wizję jednej słodkiej unii

Ale zimny wicher powiał

I pada mroczny deszcz

I widać to w moim sercu

Patrz co zrobili z moim marzeniem

Więc podajcie mi ręce

Dajcie wasze serca

Jestem gotów

Jest tylko jeden kierunek

Jeden świat, jeden naród

Tak jedyna wizja

Żegnaj nienawiści, żadnej walki

Tylko ekscytacja

Przez całą noc

Trwa uroczystość, uuuuu tak

Jedno ciało jedne kości, jedyna prawdziwa religia

Jeden głos jedna nadzieja, jedyna rzeczywista decyzja

Daj mi jedną noc

Daj jedną nadzieję

Po prostu daj

Jeden człowiek, jeden człowiek, jeden bar

Jedna noc, jeden dzień, he, hej

Po prostu daj mi, daj mi, daj mi…