Doświadczenie religijne

Obrobina ciebie,żeby przeżyc

Tę noc,która nadchodzi zimna i samotna

Powietrze ekstazy w oknie

Żeby przygotowac się na fiestę i uroczystośc

Za każdym razem,kiedy jestem z tobą

Odkrywam nieskończonośc

Drży podłoga

Noc się rozjaśnia

I cisza zamienia się w melodię

I to jest prawie doświadczenie religijne

Czuc to wskrzeszenie kiedy mnie dotykasz

Wznosic się do nieba przywiązany do twojego ciała

To jest doświadczenie religijne

Prawie jak doświadczenie religijne

Z tobą każdy moment w każdej rzeczy

Całowanie twoich ust zasługuje na Alleluja

To jest doświadczenie religijne

Wracaj szybko,kochanie,już cię potrzebuję

Bo przeraża mnie ta noc tak głękoka

Potrzebuję muzyki twojej radości

Żeby uciszyc demony,które noszę w sobie

Za każdym razem kiedy jestem z tobą

Nie ma cienia ani zagrożenia

Godziny mijają lepiej pomiędzy twoimi ramionami

Czuję się jak nowy i niczym się nie przejmuję

I to jest prawie doświadczenie religijne

Czuc to wskrzeszenie kiedy mnie dotykasz

Wznosic się do nieba przywiązany do twojego ciała

To jest doświadczenie religijne

Prawie jak doświadczenie religijne

Z tobą każdy moment w każdej rzeczy

Całowanie twoich ust zasługuje na Alleluja

To jest doświadczenie religijne

I to jest prawie doświadczenie religijne

Czuc to wskrzeszenie kiedy mnie dotykasz

Wznosic się do nieba przywiązany do twojego ciała

To jest doświadczenie religijne

Prawie jak doświadczenie religijne

Z tobą każdy moment w każdej rzeczy

Całowanie twoich ust zasługuje na Alleluja

To jest doświadczenie religijne…