Pocałunek na pożegnanie-e-e-e
Pocałunek na pożegnanie-e-e-e

Na co czekasz?
Dzisiaj masz szansę.
No dawaj , czeka za drzwiami
Byłbyś szaleńcem gdybyś pozwolił jej przepaść

Zdajesz sobie sprawę że musisz ją “wpuścić”
I teraz także ja zdaję sobie z tego sprawę
Pytania które zadajemy sobie od zawsze..
“Więc co teraz zamierzasz zrobić?”

(cicho) kolejna szansa
(cicho) zrozumiem
(cicho) jeśli przyjdziesz się przywitać

Pocałunek na pożegnanie(jeżeli nic Cię tu nie trzyma)
Pocałunek na pożegnanie(masz mały atak paniki)
Pocałunek na pożegnanie(ja,ja,ja to zrobiłam i to takie niewyobrażalne!)

Jestem inną dziewczyną
Pocałunek na pożegnanie-e-e-e
Pocałunek na pożegnanie-e-e-e

Uciekasz przed światem
Ale on Cię dopadnie
Już jest spóźniony
I także gra nieczysto

Rozbijasz się o ziemię
Po czym podnosisz się i zanosisz śmiechem
I wciąż chcesz “ustrzelić” gwiazdy
Zresztą jaki masz wybór?

(cicho) kolejna szansa
(cicho) zrozumiem
(cicho) jeśli przyjdziesz się przywitać

Pocałunek na pożegnanie(jeżeli nic Cię tu nie trzyma)
Pocałunek na pożegnanie(masz mały atak paniki)
Pocałunek na pożegnanie(ja,ja,ja to zrobiłam i to takie niewyobrażalne!)

Jestem inną dziewczyną
Pocałunek na pożegnanie-e-e-e
Pocałunek na pożegnanie-e-e-e

Pocałunek na pożegnanie-e-e-e
Pocałunek na pożegnanie-e-e-e

Pocałuj,pocałuj,pocałuj to wszystko na pożegna-nie
Pocałuj,pocałuj,pocałuj to wszystko na pożegna-nie
Pocałuj,pocałuj,pocałuj to wszystko na pożegna-nie
Pocałuj,pocałuj,pocałuj to wszystko na pożegnanie…

Pocałunek
Yeah,yeah
Pocałuj to wszystko na pożegnanie
yeahhhh…..

Pocałunek na pożegnanie(jeżeli nic Cię tu nie trzyma)
Pocałunek na pożegnanie(masz mały atak paniki)
Pocałunek na pożegnanie(ja,ja,ja to zrobiłam i to takie niewyobrażalne!)

Jestem inną dziewczyną
Pocałunek na pożegnanie-e-e-e
Pocałunek na pożegnanie-e-e-e
Pocałunek na pożegnanie-e-e-e
Pocałunek na pożegnanie-e-e-e