halo halo

czy jest ktoś w domu

halo halo

tylko odbierz telefon

otwieram życie

dla ciebie

powiedziałam ci wszystko co wiedziałam

słuchałeś tak blisko

oni też

słuchałeś tak blisko

gdy własnie miłość była wyjściem

ale teraz jesteś głuchy

tak, odwracasz głowę

halo halo

czy jest ktoś w domu

halo halo

tylko odbierz telefon

będziesz żałował że słyszysz

robię teraz dobrze

żałujesz że slyszysz

jesteś teraz beze mnie

Zdmuchnąłeś świat który dla nas zbudowalam

zniszczyłeś nasz sekretny wszechświat

Wyrzuciłeś zaufanie, które w tobie pokładałam

sprawiając, że czuję się wykorzystana

i teraz jestem przypomniana

tylko oślepłam

halo halo

czy jest ktoś w domu

halo halo

tylko odbierz telefon

robię teraz dobrze

żałujesz że slyszysz

jesteś teraz beze mnie

Robię dobrze

Będziesz w porządku

może pomyślisz o mnie wieczorem [halo]

robisz dobrze

i ja będe w porządku

tylko daj mi czas

tak[halo]

oh oh

halo halo

czy jest ktoś w domu

halo halo

tylko odbierz telefon

nie chcę słysześc

że robisz dobrze

nie chce słyszeć

nie mam ciebie teraz

jestem bez ciebie

jestem bez ciebie