Jest coś o czym muszę Ci powiedzieć

To będzie coś takiego…

Czy wiesz, że kontrolujesz każdy mój oddech?

Możesz przejrzeć przez moją duszę, czuję to przez nasze uczucie

I staram się znaleźć miejsce w którym mógłbym się ukryć (yeah)

Lecz za każdym razem, gdy staram się walczyć z tym uczuciem ono przejmuje mnie

To musi być miłość kochanie, ponieważ gdy patrzę w Twe oczy zatracam się,

To musi być miłość, ponieważ, gdy za każdym razem oddalasz się ja rozpadam się

I nie wiem co to jest, ale czuję to głęboko

Nie, nie wiem co to jest, to musi być miłość

Yeah, to musi być miłość

Kiedy rozmawiamy potrafisz przeczytać każde słowo tkwiące w mej głowie

Jakbyś wiedziała czego chcę, a ja nie mogę wyobrazić sobie niczego

Chciałbym, abyś była wtedy ze mną, obok mnie

Dlaczego nie widzisz jak staram się walczyć z uczuciem, lecz wierzę, że…

To musi być miłość kochanie, ponieważ gdy patrzę w Twe oczy zatracam się,

To musi być miłość, ponieważ, gdy za każdym razem oddalasz się ja rozpadam się

I nie wiem co to jest, ale czuję to głęboko

Nie, nie wiem co to jest, to musi być miłość

To musi być miłość

To musi być miłość (x2)

I szukam miejsca, w którym mógłbym się ukryć,

Lecz za każdym razem, gdy staram się walczyć z tym uczuciem ono przejmuje mnie,

To musi być miłość kochanie, ponieważ gdy patrzę w Twe oczy zatracam się,

To musi być miłość, ponieważ, gdy za każdym razem oddalasz się ja rozpadam się

I nie wiem co to jest, ale czuję to głęboko

Nie, nie wiem co to jest, to musi być miłość

To musi być miłość

To musi być miłość (x2)