Inny letni dzień przyszedł i odszedł

W Paryżu i Rzymie, ale chcę pójść do domu

Być może otoczył do milion ludzi

Nadal mam chęć zupełnie sam, tylko chcieć pójść do domu

Och chybiam ciebie, wiesz

I trzymam wszystkie listy, napisałem do ciebie

One każdą były linią albo dwoma, jestem pięknym dzieckiem, jak jesteś ty

Wysłałbym ich ale wiem, że to nie jest wystarczająco

Moje słowa były zimne i płaskie i zasługujesz na więcej niż to

Inny samolot, inne słoneczne miejsce

Jestem szczęśliwy, wiem, ale chcę pójść do domu

Dostałem pójść do domu

Pozwolił mi pójść do domu

Jestem tylko zbyt daleko

Chcę przybyć do domu

I mam chęć tylko jak żyję kogoś innego życie

To jest jak tylko stąpnąłem, kiedy wszystko szło prawie

I wiem tylko, dlaczego nie mógłaś przyjść wraz ze mną

Że to nie był twój sen, ale zawsze wierzyłaś w mnie

Inny zimowy dzień przyszedł i odszedł

W obu Paryżu i Rzymie i chcę pójść do domu

Pozwolił mi pójść do domu

I jestem otoczony przez milion ludzi

Nadal mam chęć samotnie

Pozwolił mi pójść do domu

Och chybiam ciebie, wiesz

Pozwolił mi pójść do domu

Miałem mój bieg, dziecko, które jestem zrobiony

Mam pójść do domu

Pozwolił mi pójść do domu

Wszystko będzie w porządku

Będę w domu dzisiaj wieczór

Wracam do domu