To czas, by znów pójść

Do pokoju zwierzeń

Zadać kilka pytań Ci

W pokoju zwierzeń

Powietrze jest czyste

Twa skóra też

Wystarczy już zawieszenia

To inny rodzaj konwersacji

W pokoju zwierzeń

Widzisz mnie przychodzącego z miłością

Na zewnątrz

Widzisz mnie idącego

Gdzieś, gdzie mogę się ukryć

Czas jest sznurem pereł

W pokoju zwierzeń

Widzę przyszłość gdzieś w oddali

W pokoju zwierzeń

Błagasz o nowe perspektywy

Patrząc na moje cele

Widzisz mnie wołającego o miłość

Widzisz mnie wołającego

Już w porządku

W pokoju zwierzeń

Pewnego dnia powrócę

Do pokoju zwierzeń

Tak, mam nadzieję, że zapamiętam,

Gdzie się znajduje to miejsce bliskie mi

Widzisz mnie ślizgającego się

Nie zabierzesz mnie tam z powrotem

To zbyt wiele zabawy dla mnie

{ADAM}

Przybliżam

Oddalam

Nie mogę dosięgnąć

Nie dostrzegę ukrytych spraw

Zadziwiające, że wszyscy to wiedzą

Nie wplątany w konflikt

Nigdy sam

Bez alarmu w samochodzie

Bez wiadomości w telefonie