Przysłuż się swemu spaczonemu wrogowi
Może wtedy zasłużysz na przebaczenie
Wiesz, że cały Twój świat czeka
Więc dlaczego nic nie mówisz?

Czuję, jak przerasta mnie to
Wciąż jestem niewolnicą tych marzeń
Czy jest to koniec wszystkiego
Czy po prostu nowy sposób, by krwawić?

No dalej, powiedz wszystkim swoim przyjaciołom, że
Jestem na dnie, nieudacznikiem
Jeżeli sprawia to, że czujesz się kimś ważniejszym
Lecz to moje serce, moje życie, które zwiesz kłamstwem
Już grałam w tę grę
Nie wezmę już więcej

Czuję, jak przerasta mnie to
Wciąż jestem niewolnicą tych marzeń
Czy jest to koniec wszystkiego
Czy po prostu nowy sposób, by krwawić?

Dryfując daleko ponad końcem
Wolności, wolności
Nie czujesz jak zapada się ziemia?
Wolności, daj nam powód, by znów uwierzyć

Czuję, jak przerasta mnie to
Wciąż jestem niewolnicą tych marzeń
Czy jest to koniec wszystkiego
Czy po prostu nowy sposób, by krwawić?