Odrętwiały

Jestem zmęczony byciem tym kim chcesz

Abym był

Bez uczucia wiary

Zgubiony pod powierzchnią

Nie wiem

Cego ode mnie oczekujesz

Zmuszając

Do chodzenia twymi ścieżkami

(wciągnięty w wir/tylko wciągnięty w wir)

Każdy krok który stawiam

to kolejna pomyłka wobec ciebie

Stałem się

taki odrętwiały

Nie czuję cię tu

Taki zmęczony

o wiele bardziej świadomy

Że wszystko czego chcę

to być bardziej sobą

a mniej tobą

Czy nie zauważasz że dusisz mnie

Trzymając zbyt mocno

W obawie że stracisz kontrolę

Bo wszystko co pomyślałeś

kim mógłbym być

Rozpadło się na osobne (części) tuż przed tobą

(wciągnięty w wir/tylko wciągnięty w wir)

Każdy krok który stawiam

to kolejna pomyłka wobec ciebie

(wciągnięty w wir/tylko wciągnięty w wir)

W każdej sekundzie tracę więcej niż mógłbym wziąć

Ale wiem

Mogę się skńczyć i paść

I wiem

Byłeś dokładnie taki sam jak ja

Z kimś kto rozczarował się tobą