Better Then You

Lepszy niż ty

Wpierw patrzę na ciebie potem ty na mnie

Czekam głodny i spragniony

Trzymam najlepszy kąsek

Dzierżę klucz

I pragnę być

Lepszy niż ty (lepszy niż ty),

lepszy niż ty (lepszy niż ty)

Cały czas się staram

Czuję się coraz lepiej

Zasadzam nasiono

Zakop mnie głęboko gdy nie zechcę wcale być

Lepszy niż ty (lepszy niż ty),

lepszy niż ty (lepszy niż ty)

Nie zatrzymasz tej lokomotywy

Nic mnie nie powstrzyma

Nie, nie da się zatrzymać tej rozpędzonej lokomotywy

Będzie wiecznie mknąć przed siebie

Nie zatrzymasz tej lokomotywy

Nie da się jej zahamować

Nie, nawet nie próbuj

Nie, nie możesz mnie pokonać bo jestem

Lepszy niż ty (lepszy niż ty), lepszy niż ty (lepszy niż ty)

Lepszy niż ty (lepszy niż ty), lepszy niż ty (lepszy niż ty)

Jestem o niebo lepszy…

Nie zatrzymasz tej lokomotywy

Będzie wiecznie mknąć przed siebie,

przed siebie,

przed siebie

Lepszy niż ty,

lepszy niż ty