Więc daj mi to, czego chcę,
To jest dla ciebie, Spójrz na to,
Zatrzęś mną tam i z powrotem,
Zatrzęś mną na podłodze,

Daj mi to, tak jak tego potrzebuję,
Wiesz, jak sprawić bym to poczuła,
Zatrzęś mną coraz bardziej,
Zatrzęś mną na podłodze,

Chodź chłopcze, jestem gotowa,
Zajmuje Ci za dużo czasu ułożenie mojej głowy na podłodze,
I mych stóp w chmurach, oh oh,

Jestem tak czysta, czuję się tak brudna,
Przyjdź teraz, lepiej się pospiesz,
Chłopcze przegapisz to, a ja to zakończę,

Byłam złą dziewczynką tatku,
Czy nie przyjdziesz po mnie?

Więc daj mi to, czego chcę,
To jest dla ciebie, Spójrz na to,
Zatrzęś mną tam i z powrotem,
Zatrzęś mną na podłodze,

Daj mi to, tak jak tego potrzebuję,
Wiesz, jak sprawić bym to poczuła,
Zatrzęś mną coraz bardziej,
Zatrzęś mną na podłodze,

Trzymaj to z daleka ode mnie, możesz to zrobić,
Połóż ręce na mnie, patrz jak to tracę,
Chłopcze wciągnij to, jeśli jest to jedyne wyjście,

Pokażę moje brudne tajemnice,
Zatuszujemy to, tylko nic o tym nie mów,
Cokolwiek robimy, to jest między mną a Tobą,

Byłam złą dziewczynką tatku,
Czy nie przyjdziesz po mnie?

Więc daj mi to, czego chcę,
To jest dla ciebie, spójrz na to,
Zatrzęś mną tam i z powrotem,
Zatrzęś mną na podłodze,

Daj mi to, tak jak tego potrzebuję,
Wiesz, jak sprawić bym to poczuła,
Zatrzęś mną coraz bardziej,
Zatrzęś mną na podłodze,

Dziś wieczór będzie inaczej,
Najlepszy czas w twoim życiu,
Chcę tylko, żebyś wiedział, kochanie,
Rzuć okiem na dziewczynę
Pozwolę ci wygrać w nieczystym sekrecie
Chcę tylko być kochaną,

Więc daj mi to, czego chcę,
To jest dla ciebie, Spójrz na to,
Zatrzęś mną tam i z powrotem,
Zatrzęś mną na podłodze,

Daj mi to, tak jak tego potrzebuję,
Wiesz, jak sprawić bym to poczuła,
Zatrzęś Zatrzęś mną coraz bardziej,
Zatrzęś mną na podłodze.