Miejskie światła wirują mi w głowie

Tutaj przychodzi noc i idzie do łóżka

Siedzę tutaj w nocnej kafejce

Moja miłość nie chce odejść

Bez końca śnię o Tobie

Mijają samotne godziny

Ciągle tęsknię za Tobą

Dokąd pójdziesz dzisiejszej nocy?

Jesteś jak anioł

Dom w Twoim niebie, Ty jesteś

Jesteś jak anioł nocą

Lód w ogniu topiący się w jego świetle

Jesteś jak anioł

Czekam na Ciebie

Pozwól mi upaść

Jak to robią anioły

Jesteś moim aniołem

Zawołaj mnie

Daj mi więcej, więcej energii

Idę przez ulicę do telefonu

Cienie tańczą, ciągle we mnie

Siedzę tutaj w nocnej kafejce

Moja miłość nie chce odejść

Kafejka jest pusta, noc odchodzi

Milion gwiazd świeci na niebie

Ciągle tęsknię za Tobą

Dokąd pójdziesz dzisiejszej nocy?

Jesteś jak anioł

Dom w Twoim niebie, Ty jesteś

Jesteś jak anioł nocą

Lód w ogniu topiący się w jego świetle

Jesteś jak anioł

Czekam na Ciebie

Pozwól mi upaść

Jak to robią anioły

Jesteś moim aniołem

Zawołaj mnie

Daj mi więcej, więcej energii