Która godzina?

W twoich brązowych oczach, odeszłam

W twoich brązowych oczach, nie mogłam zostać

W twoich brązowych oczach, obserwujesz ją idącą

I włącz nagranie

I zastanawiaj się co poszło źle

Co poszło źle

Gdyby wszystko było wszystkim

Ale wszystko jest skończone

Wszystko mogłoby być wszystkim

Gdybyśmy tylko byli starsi

Sądzę, że to tylko głupia piosenka o tobie

I o tym jak się w tobie zatraciłam

I w twoich brązowych oczach

W twoich brązowych oczach, czułam się przygnębiona

Bo one są brązowymi oczami i nigdy nie wiesz

Masz brązowe oczy, ale łagodną twarz

Wiedziałam, że to było złe

Więc skarbie, włącz nagranie

Puść tą piosenkę

Gdzie wszystko było wszystkim

Ale wszystko jest skończone

Wszystko mogłoby być wszystkim

Gdybyśmy tylko byli starsi

Sądzę, że to tylko głupia piosenka o tobie

I o tym jak się w tobie zatraciłam

I w twoich brązowych oczach

Wszystko było wszystkim

Ale skarbie, to ostatni pokaz

Wszystko mogłoby być wszystkim

Ale nadszedł czas aby się pożegnać, więc

Zabierz swój ostatni dylemat i ostatni hit

Przyprowadź swoją starą dziewczyną z jej nowymi sztuczkami

Skarbie, tak – to nie zaskoczenie

Zatraciłam się w twoich brązowych oczach

W twoich brązowych oczach

Brązowych, brązowych oczach

Twoich brązowych oczach

Brązowych, brązowych oczach

Masz brązowe oczy

Brązowe, brązowe oczy

Brązowe oczy