Chłopcze, co ty mi zrobiłeś

Widziałam Cię uśmiechającego się nagle

Nie mogę wyrzucić Cię z mojej głowy

Miałam złego chłopca, nie umiem kłamać

Chcę Twojego czasu i Twojej pełnej uwagi

Chcę mówić do Ciebie, a nie tylko zamienić z Tobą słowo

Dobrą miłość, jaką mi dałeś, myślę o niej bezustannie

Nie chcę przepraszać za to uczucie, to są proste fakty życia

Szaleję za Tobą

Jestem egoistką, kiedy dociera to do Ciebie każdego dnia

Jestem uzależniona od tego, co mi dajesz, chłopcze

Zabija mnie to, kiedy dochodzi to do miłości, nie zamierzam się dzielić

Możesz myśleć, że jestem chciwa, ale nie obchodzi mnie to

Potrzebuję Cię w swoim świecie, bo jestem egoistką

Rozumiem, że masz swoje towarzystwo, ale mam coś dla Ciebie

co sprawi, że stracisz wszystkie ślady czasu gwarantujące rozwianie Twego umysłu

Nie obchodzi mnie, co inni chcą powiedzieć, może nie całkiem to rozumieją

Ten sposób pozwala im mówić i krytykować wszystko to,

czego potrzebują, by przypomnieć sobie

Mogą zauważyć, że jestem trochę nieprzewidywalna, by potrzebować Cię w dzień i w nocy

Ale to, co czuję, nie może być zrozumiane, nie ma innego sposobu

Chłopcze, zdrabniasz mnie

Nie wiedziałam, co straciłam

To szaleństwo

Tak niesamowite

Nie chciałam żądać, ale mam nadzieję, że rozumiesz

Nie pogrywam z Tobą, chłopcze

Po prostu mówię

Mogą zauważyć, że jestem trochę nieprzewidywalna,

by potrzebować Cię w dzień i w nocy

Ale to, co czuję, nie może być zrozumiane, nie ma innego sposobu