Hej ty, widzisz mnie

Szalone obrazy

Cały świat, który widziałem jak mnie mija

Nie mam nic

Do zyskania, do stracenia

Cały świat, który widziałem jak mnie mija

Nie obchodzi cię, co ja czuję

Już tego nie czuję

Nie obchodzi cię, co ja czuję

Już tego nie czuję

Nie obchodzi cię, co ja czuję

Już tego nie czuję

Nie obchodzi cię, co ja czuję

Już tego nie czuję

Hej ty, jesteś mną

Nie tak pięknie

Cały świat, który widziałem mija mnie

Cisza, mój głos

Nie mam żadnego wyboru

Cały świat, który widziałem mija mnie

Nie obchodzi cię, co ja czuję

Już tego nie czuję

Nie obchodzi cię, co ja czuję

Już tego nie czuję

Nie obchodzi cię, co ja czuję

Już tego nie czuję

Nie obchodzi cię, co ja czuję

Już tego nie czuję

Nie widzę (już nie)

Nie słyszę (już nie)

Nie mówię (już nie)

Nie czuję…

Hej ty, widzisz mnie

Szalone obrazy

Cały świat, który widziałem jak mnie mija

Nie mam nic

Do zyskania, do stracenia

Cały świat, który widziałem jak mnie mija

Nie obchodzi cię, co ja czuję

Już tego nie czuję

Nie obchodzi cię, co ja czuję

Już tego nie czuję

Nie obchodzi cię, co ja czuję

Już tego nie czuję

Nie obchodzi cię, co ja czuję

Już tego nie czuję

Nie sypiam (już nie)

Nie jem (już nie)

Nie żyję (już nie)

Nie czuję (już nie)